Myjnie bezdotykowe budowane dla klientów prywatnych

Atuty programu lojalnościowego Redconst dla właściciela myjni bezdotykowej, jak i dla klientów wyraźnie wskazują, iż firma ta świadczy usługi na faktycznie najwyższym pułapie. Właściciel producent myjni bezdotykowych może liczyć na: zwiększenie lojalności osób korzystających z myjni, poprawienie cashflow dzięki środkom przedpłaconym, poszerzoną analitykę pod kątem finansów całej inwestycji, bezzwłoczne generowanie faktur dla klientów, wstępną weryfikację z systemem KSeF, przyjazne uzupełnianie kart przez system Przelewy24, nieskomplikowane zarządzanie dowolnymi akcjami promocyjnymi, a także realizację reklamacji na odległość wraz z weryfikowaniem. Osoby korzystające z myjni mają natomiast zagwarantowany przejrzysty program abonamentowy. Jest on w wersji stałej, liczony od myjni oraz niezależny od obrotów. Mają również zapewnione automatyczne uzyskanie faktur za poszczególne czynności na myjni.

Kompleksowe zarządzanie myciem aut we flocie razem z automatycznymi doładowaniami to kolejny, spory atut, świadczący o tym, iż myjnie bezdotykowe Redconst zarządzane są w nowoczesny sposób. Pracownicy myjni mają możliwość skorzystać z systemu korzyści, jakim jest na przykład 30 dniowy budżet na mycie. Ponad 120 wybudowanych myjni prosperujących dotychczas też daje gwarancję wzorowej realizacji usługi. Najpierw zleceniodawca dostaje trzy lata gwarancji wraz z wglądem do całego, merytorycznego zaplecza.

Właściciel myjni otrzyma najlepszą chemię czyszczącą z branży a także może spodziewać się usług serwisowych. Redconst jako marka zajmująca się projektowaniem nowoczesnych myjni bezdotykowych jest wybranym z liderów na rynku. Pracownicy przekonują osoby interesujące się nawiązaniem współpracy, że czas zwrotu z transakcji w myjnię to około pięć lat. Atutem jest także to, że można decydować się na wybór posesji z bazy udostępnionych w firmie bądź dzierżawić swoją działkę, jeżeli posiada się taki teren.

+Reklama+

ℹ️ ARTYKUŁ SPONSOROWANY
Dodaj komentarz
Możesz także polubić